Karrier Portál

Contact Center munkatárs (akár részmunkaidőben is!)

Budapest

Az NN Biztosító, Magyarország piacvezető életbiztosítója Contact Center munkatársat keres. A NN Biztosító Zrt. Contact Center osztálya olyan ügyfélközpontú és kiválóan kommunikáló új kollégát keres, akinek fontos feladata a napi ügyfél kiszolgálási feladatok ellátása a társaság ügyfelei és értékesítési partnerei felé, több csatornán át (telefonon, személyesen és elektronikus úton), forgó beosztás szerint. A munkakör komplex, naprakész tudást igényel, így betöltése negyedéves és időszakos belső képzésekkel és ehhez kapcsolódó tudásfelméréssel jár.

Feladatok

  • A beérkező hívások rendszeres kezelése, ügyfeleink, értékesítési partnereink és az érdeklődők kérdéseinek magas színvonalon történő megválaszolása
  • A személyes ügyfélfogadási feladatok ellátása
  • Célzott kimenő ügyfélhívások indítása állományápolási témákban
  • Elektronikus ügyfél kommunikáció (portálon és e-mailben)
  • Életbiztosítási termékek és belső folyamatok naprakész ismerete érdekében képzéseken, ehhez kapcsolódó vizsgákon való részvétel
  • Egyéb ügyfélkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása

Ami neked számít

  • Folyamatos tanulás és fejlődés lehetősége
  • Teljes- ( heti 40 óra) vagy részmunkaidős (heti 20 óra) opciók közül választhatsz! Amelyik neked ideális!
  • A pozitív munkakörnyezet, jó csapat
  • Hogy gyorsan növekvő, innovatív vállalatnál munkájával értéket teremthet
  • Multinacionális környezet

Ami nekünk számít

  • Legalább középfokú végzettség
  • Ügyfélkiszolgálásban szerzett tapasztalat
  • Kiváló szóbeli és írásbeli (elektronikus/web alapú) kommunikációs készségek
  • Problémamegoldás, kifogáskezelés
  • Ügyfélközpontú és minőségtudatos gondolkodás
  • Hosszú távú elkötelezettség, folyamatos tanulásra való nyitottság
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeret (Microsoft Office, Internet)
  • Stressz-és változástűrés, terhelhetőség

Előnyt jelent

  • Telefonos értékesítésben szerzett tapasztalat (telesales)
  • Pénzügyi, biztosítási termékek, folyamatok ismerete
  • Life400 és/vagy Avaya alkalmazás használatában szerzett gyakorlat
  • Valós idejű elektronikus kommunikációs gyakorlat (chat funkció)
  • Életbiztosítási termékek átfogó ismerete
  • Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Felsőfokú végzettség

Jelentkezés

  • Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed, kérjük, hogy regisztrálj és jelentkezz az álláshirdetésre Karrier Portálunkon keresztül. Pályázatod bizalmasan kezeljük.

Állás adatai

Állás azonosító: 2456
Pozíció megnevezés: Contact Center munkatárs (akár részmunkaidőben is!)
Munkavégzés helye: Budapest
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű munkaszerződés
Napi munkaidő: 8
Ismer valakit, akit érdekelhet?
Egy kattintással könnyen megoszthatja másokkal is ezt az álláslehetőséget.

Segíthetünk?

Ha a Karrier Portál használatával kapcsolatban problémája, kérdése merül fel, akkor kérjük, hogy keressen minket az alábbi elérhetőségeken: